Yo!

Yohoho, gjorde just en blogg till kära RillowPillow. :) Honom hittar ni här. ^^
Gjorde även en liten snabb kodning & en header, bara för att det inte skulle se helt tattarrrwww ut. :D

Jo, som vanligt. Vanlig Skoldag. Haha, efter skolan gick jag till konsum och köpte mjölk, *mamma hade missat att köpa det, så, såklart vart det mitt problem. haha* mjölkchoklad och tuggummin. Kan inte klara mig utan tuggummi. O.o Min dagliga hjälp genom skolan, hahahaha! Men hursomhellst, när jag står där i kassan och ska betala så kommer en tant bakom mig, ska ta ner ett cigarettpaket, och alla paketen ramlar rakt ner i famnen på mig, jag trodde jag skulle dö av rädsla, hahaha! Samtidigt som jag försökte le och säga "Det gör inget", så kände jag bara; "morrmwrrwrww, dööööö". Hahahaha!



Jag ville ha men, nah. Jag snåla. Hahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se