If u seek..

HAHAHAH SAXIN, TROR DU ATT JAG VAR SÅ BLÅST? XD NEJDÅ, DU MÅSTE JU FÅ NÅGOT INNAN DU BLIR 77.. (AA)

Tjosan, tänkte bara slänga in ett litet inlägg igen. Haha, jag ska försöka vara aktiv. Jag vet ju hur otroligt mycket jag failat på den biten på mina tidigare bloggar. Jag vet inte hur många "jag ska försöka bättra mig" inlägg jag skrivit.. Otroligt många. Känner mig snart som en som försöker sluta röka, haha. Men härligt att en special person har bestämt sig för att sluta snusa bara för att jag inte vill att han ska göra det? ;) Puss på dig! :O <3

Nä, euw. Fy för att röka och snusa. Så disgusting. Vad är det för någon mening egentligen? Bara äcklig skit som man proppar in i käften eller andas in. Lol. Big LOL. Säger bara en sak, PALLALALALALALALALALALALALALALA! Nä, skaffa ett liv. ^^

Sitter här och svettas, gud så otroligt varmt det är i mitt rum, haha. Stänger jag min dörr (villket jag gör hela tiden, hatar när folk kan se mig.. xD) så blir det så otrooooooligt varmt! Sitter här med datorn på, osv. osv. osv. Noh, det blir lite för varmt, vill krypa ur skinnet. Wahaha.

Känner mig dessutom otroligt duktig som lyckats skriva ett inlägg som är längre än 3 meningar. Hurreyyy! : OO

Förresten så vaknade jag vid 13 idag. Helt sjukt hahaha. Om inte min kära lådsasfarmor ringt så hade jag sovit vidare. Haha, vet inte när det hände att jag kunde sova så mycket. Jag kunde knappt klara 3 timmar förut. Kunde knappt somna. Nu kan jag somna varssomhellst. Hursomhellst. Helt sjukt. Hahaha! Jag måste ju bara erkänna att jag råkat somna mitt under en genomgång på svenskan en gång (A) Det komiska var att jag snarkade.. Hahaha. Men läraren som stod 1 meter ifrån mig märkte inget, medans halva klassen ba; Rebecca sover :O Wahahaha, så fult. Det har nästan hänt flera gånger, nickar till typ hela tiden. BARA, på svenska-lektioner, fattar inte varför. xD

Meeen, nu ska jag gå och supa i mig lite cola. (wahahah xD) *lite*... Ähhh, har ju 2 1,5 liters så, HERE I COOOME :D

BAI FOLX! ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se