Bröllop

Jahaja. Man vaknar runt 11. Då får man helt plötsligt veta att man ska på bröllop 4 timmar senare. Hahaha. Min kära mor hade visst glömt att säga det till mig? Lite fult. Jag har än inget särskillt att säga, haha. Så jag lägger upp lite bilder istället. (:

 Världens stadigaste bild, men världens bästa kvalité. Haha. Hittade lite snygga kläder : O

 EGO PIC :D

 Wahaha, en lite flummig bild som togs inne i provrummet på Monki. Ett skrattanfall bubblade fram när man såg bilden. Wahahaha xD *dreeeeeeeaam*



Uppdaterar mer sen :D BAI FOLX!

BTW. Så vill jag hälsa min kära vän Anna & min kära lillebror Oliver grattis på födelsedagen :)

Kommentarer
Postat av: Anna j.

Monkis provrum äger fewt :D

hih taaaavk:D



Men hentai. det stod ju i en bok ._. ? :D

2009-05-23 @ 19:25:54
URL: http://annajin.blogg.se/
Postat av: Foki

Svar: tack så jättemkt för den här fina kommentaren/komplimangen! det fick mig att sken upp som en sol!



Kramar från Foki :)

2009-05-24 @ 00:08:42
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se