Awww..

Tjuhu! Hittat tillbaka till en gammal blogg, nu med en liten makeover (fniss) osv. osv. osv. osv.

Idag så blev man väckt vid 9.30, fast jag gått och lagt mig vid 3. Haha, härligt. Hursomhellst så var det riktigt najs väder, så efter frukosten gick jag ut till min mor & syster som hade kommit förbi. (: Sen så skickade jag iväg ett litet sms till Sara och hörde ifall hon ville hitta på något, och det ville hon. Så ca 45 minuter senare mötte jag bruden vid Sibylla. (: Vi gick vidare till fotbollsplanen, men där hade dom match, så då gick vi och satte oss på multiarenan istället, hahaha. När vi då hade suttit där ett tag så gick vi bort mot gungorna och satte oss i en av dom, tillslut vart båda illamående, hahaha. Då efter det så gick Sara hem, och jag gick iväg till mormor, tjockade mig lite. Haha. Middag åt jag där också, sedan så tog jag mami's cykel (som varit hos mormor sedan cykelklassikern) och "cyklade" hem. :)

RILLOWWW! Vännen, hörru. Hur kul kan man inte ha med dig? :)
Du är helt fawking AWSOOOOOME på att shuffla.. Ehm. Typ, gosh. :) Pwah, du är typ bäst med det mesta, så det så. ;M
Så sjukt kul när vi har failat på msn, när vi varit lite trötta.. (A) Minns allt. Moahahah.

Men, gud. DU ÄR BÄST :D <3

PAllalalalaalalalar inte skriva mer, ska vara social på msn ist, moahah, BAI :D

Kommentarer
Postat av: saaxin

Naw rille haha ;)<3

2009-05-22 @ 01:15:34
Postat av: zRL

Wahaha jo. Naw Rille, han är bäst : D <3

2009-05-22 @ 18:54:26
URL: http://zrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se