Yippieyaay

Jahaja. Just nu sitter jag och sjunger, som vanligt. Härligt när ingen är hemma, så då kan man vrida volymen ordentligt. Jag älskar baaas : D Haha.

Känslan, man känner hur allt dunkar. Man känner hur det dunkar innutisig. Allt dunkar. Det, är lycka. :D
Känner mig en hel del töntig som sitter här nu och skriver på detta vis, uti hur fantastiskt det är när det dunkar. Haha, sitter och flinar lite åt mig själv vad jag faktiskt sitter och skriver nu. Det gör säkert ni också. Å då ska ni få flina vidare.. Jag blir glad, och lycklig, av hög musik med ordentlig bas. Nu har jag inte så spexxxxig bas hemma, men på discon.. Mmm, rawr. När man verkligen känner att ALLT inom sig hoppar. Haha. Jag lyckas ALLTID komma precis bredvid basen på discon, inte bra då.. Men, lite lustigt.. Händer alltid. Haha!

Jag står för middagen idag förresten.. Mami kommer hem just efter 18 någongång, och då ska maten vara klar, så vi direkt efter maten kan sätta igång och tapetsera i mitt blivande rum. Ohfan, jag längtar tills jag flyttar in dit :F

Oh, förresten.. Jag ska få en ny mobil på Onsdag. Yippieyaaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se