Trött..

Åhejåhå. Jag är trött. Mycket trött. Som vanligt skola idag, hade faktiskt mycket kul idag, helt, ovanligt. Säger vi som. Skulle dock till tandläkaren klockan 11 idag, och jag kom på det 11.55. (A) En hel del svordommar kom fram, hahaha. Inge vidare bra. Fick also veto hur det gick på mitt matteprov, och jag är faktiskt nöjd. Det gick så sjukt mycket bättre än tidigare. Super, Super! På matten satte dom på någon film som vi skulle se på. Men jag, Rolle & Grahn hade annat för oss. Det lilla jag såg av filmen var det mest världelösa jag varit med om. Vi satt och smsade lite roliga sms till en liten person som förövrigt fått ett nytt smeknamn, just efter dessa sms. Amen, kul hade vi iallafall. Haha!

Skulle varit med Angelica idag, men av någon konstig anledning vart det inte så. O.o
Det får hon då se till att förklara sedan. Haha! Fast iofs, hade jag nog inte orkat.

Planerar att bara ta det riktigt chill ikväll. Bara jag & Mami hemma nu så. Vi ska nog hitta på något nice. :)

Well. C YA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se