Tråkigt

Haha. Jag sitter och har tråkigt och vill hitta på något. Men samtidigt pallar jag inte. Jag är lite läskig jag. :)

Just nu sitter jag och är social på msn, samtidigt som jag lyssnar på Dead By April. Good shit.

Noh.. Men vad ska man skriva nudå? Tråkigt när man känner att man vill uppdatera men man har inte aning om vad man ska skriva.. Det är lite sad.

Jahaja. Istället jag kan ju skriva dom låtarna med Dead By April som jag gillar ^^

Trapped . What Can I Say . Angels Of Clarity . Erased . Promise Me . Falling Behind . Sorry For Everything . In My Arms . Stronger . Carry Me . A Promise . I Made It . Losing You . My Saviour . Leaves Falling

Oh. Bai Folx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se