Oh

Hej. Idag var det endast brännboll på skolan. Tråkigt. Jag & Tuss hittade på något annat att göra istället. Efter skolan gick vi snabbt förbi Tuss och hämtade lite grejer, hennes dator, kamera, osv. Där fick jag och en fiskskål med massa fint grus i, ifall jag nu skulle skaffa mig en poolare. ;O Tack söta rara Tuss. Du är söt.

Sen for vi hem till mig. Vi bestämde oss för att göra en av de bild-idéerna Tuss haft på hjärnan. "En topless tjej har ett par skullcandy på sig, sladden är virad runt kroppen och hon håller på med sitt hår".

Detta är resultatet av den idén.

Modell : Jag.
Redigering: Jag.
Fotograf: Tuss.

Jag är nöjd. Tror Tuss är nöjd också.

Nu ska jag springa iväg och äta Pizza. Bai Folx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se