Nu skriver jag igen..

Du finns med mig i allt jag gör. Du ligger och sover bredvid mig och varje steg jag tar så går du där bredvid mig. Jag går fastklistrad vid allt som kan göra att jag når till dig. Du får mig att må bra, och det finns ingen mer underbar människa än dig. Du vet att jag haft det svårt och mitt självförtroende aldrig varit på topp. För mig har det varit helt otroligt att någon pratade med mig. Inte minst du. Du fick mig att finna den jag är, och det tackar jag för. Skulle jag tappa dig skulle jag tappa mig själv.


Glädjen som snabbt bubblar upp och skapar fyrverkerier. Det skiner om en. Det skiner om mig när jag ser dig. Du har skapat den glöden i mitt öga som aldrig försvinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se