Leontina är inte sig själv idag..

Haha. Titeln. Leontina tänker inte riktigt klart idag, villket hon annars brukar.. Haha!

Några busringde till henne, och jag fick svara.
Jag till personen i telefonen:  MEN SKAFFA ER ETT LIV ERA BÖGAR.. -.-
Leontina: (som står 20 cm ifrån mig) : SA DU DET?
Jag: Nejdå. Jag är bara den ända personen som står här, förutom du?

Hahahaha, klyftigt.

I Biosalongen.
Leontina hade tuggummi i käften percis innan filmen skulle börja.
Leontina till mig: Men, jag har tuggummi, vad ska jag göra? o.O
Jag: O.O, 1. Svälj det.
2. Papperskorg finns DÄR borta. *peka*.
Leontina: HAHAHA JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....

Återigen.. Klyftigt bruden! :D

Förresten, så såg vi The Proposal. Se den.. Den är sjukt rolig och den var faktiskt riktigt bra. :)

Nu ska jag.. Inte blogga mera. Bai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se