Kudde! :D

Jo hej. Jag längtar till på Måndag. Bara jag och min kudde som vet varför. ;)

Jo förresten. På tal om kuddar. Många har funderat varför jag skriver att jag älskar min kudde.. Jo.. För att han är bäst? :)
Haha, yep. Du hörde rätt. HAN. Hur kan jag veta att min kudde är en han? Jo, HUR BRUKAR MAN SE ATT DET ÄR EN HAN? HUH? HUH? Haha. Rätt igen. Tydligen så är min kudde special-designad. Fan vad tufft. Tänkte skriva lite information om min kudde. :D

Namn: Kudde / Pillow.
Ålder: född 930904. Om jag minns rätt. Haha.
Färg: HUMAN COLOURS OMFG :D
Övrigt: Han gillar blått, älskar burn och gillar att skoja mycket. Han är 50% svensk och 50% finne.

Sug på den du. Nu är han säkert nöjd för att jag skrev om honom. Ha! :) *peka*


För övrigt så sitter jag och lyssnar på musik, och sitter och flinar. Varför vet jag inte. Eller jo, kanske. Jag sitter och ger folk massa roliga smeknamn. 2 exempel: Sexboll & Fjunbollroll.
Det gillar vi. Ha ha ha. :D Bara för informationens skull så är jag om en Liten Docka jämfört med Sexboll, och Fjunbollroll är min "protector" som kan bli lite horny ibland. Owhmahgad.

Måste säga att det här var det mest onödiga inlägg jag någonsin skrivit. Haha! XD

Kommentarer
Postat av: mamma

bor i boden...

2009-06-18 @ 22:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se