Hardstyle

Några av mina favorit-hardstyle låtar:
Headhunterz - Rock Civilization
Headhunterz - The Sacrifice
Walt Jensen - Walt Mart
Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
Walt & Feliz - Expansion (Ghost Mix Overload)
Showtek - FTS (Fuck the System)
Showtek - Hold us back

och myyyycket mer.. ^^

Jag ska då snart iväg till skolan. Jag har ju inte skrivit något : O På mycket länge. Omfg.
I Tisdags, så sjöng jag i stan utanför Shopping. Jag sjöng RUN, med Leona Lewis. Det gick faktiskt ganska bra. :) Det komiska var att mitt i min låt så kom det fram en tjej och började dansa. Haha, fick hålla fokusen borta från henne, för då hade jag börjar asgarva.

Idag skulle jag vara med Angelica, så. Ja, det är nog vad jag kommer göra idag. Hahaha.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se