Boden + Luleå

Jag skyndade mig att tanka in några bra låtar i iPoden innan jag skulle fara iväg med Mathias. Sen vid 23 någon gång for vi väl, om jag inte minns helt fel. Först for vi in till stan och åkte runt. Sen så for vi till boden, där jag lyckades känna igen hela 23 personer innan Mathias än såg 1 han kände igen. Haha! Det störde han sig lite på, hahaha. Sen så åkte vi tillbaka till Luleå, och där var det en lebbfight. Värsta bråket man slag och shit, vi åkte förbi flera gånger, hahah. Till slut så kom polisen dit så. Sen när vi stod i backen framför båten så går det förbi en människa, som jag absolut avskyr. Jag ville bara hoppa ur bilen och dra världens ramsa. Ville stirra personen i ögonen och vråla "DRA ÅT HELVETE!". Den personen förtjänar inget trevligare. Går där med sitt jävla smile fast den vet att den förstört någons liv. Skulle vilja gnugga bort det där jävla smilet mot asfalten, ha. Ska du försöka le nu? Bloodface. I hate you. Kommer den personen någonsin fram till mig, så kommer den få höra på annat.

"Har tre ord att säga dig. DRA - ÅT - HEL-VETE."

Strålande dag idag annars. Funderar på trolltjärn, som vanligt. Tänker bli lite brun, punkt. :)

C ya! ;D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Alltså...vårda språkat fröken. Inte så mycket ..hårda ord här.

2009-06-28 @ 22:36:57
Postat av: ZRL

Pwäh. Nejdu. Tänker jag inte alls det :P

2009-06-28 @ 23:31:11
URL: http://zrl.blogg.se/
Postat av: sara

sv; jo, det har du nog rätt i. haha, det får vi ;>

2009-06-29 @ 01:37:49
URL: http://sssssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se