Statistiken hööööööjjssssss!

Hej och hå, ser att det går uppåt, och fort också. Kan man nå hundra idag kanske? ;) Äh, vi får hoppas på hundra innan helgen är slut. HE HE.

Jag försöker hitta något kul att blogga om. Just nu går det inget vidare. MEN, jag är riktigt nöjd med beslutet att börja sälja bloggdesigner. Det kommer bli fetenice! ;)


Bara för att jag saknar det här GRYMT mycket.


Jag blir tokig om inte mitt ben läker snart. Fast NÄR det har läkt, kanske jag kommer klä mig i guld & blåå istället, och LCD kommer stå på tröjan istället. Who knows? Inte då jag. Det får vi se.

MEN, kan inte mitt kära elaka viiiiiiiiiiiiiiiiiga ben ta och vara snäll och läka? :D Det skulle göra mig sååå happy. :)


Menar, saknar som att kunne göra sånna här saker.. :'(

Plus, att tidigare klirrade jag lätt 50 armhävningar, nu klarar jag KNAPPT 1! Situps går fortfarande bra, men seriöst. Jag måste sluta soffpotata och shiiiit. Nu NU måste benet läka så jag kan börja cheerleada igen. Huvvaligen.

Kommentarer
Postat av: DINA

oh vad häftigt!! Att jag hade velat testa på det med :P Verkar så himla kul! Är det typ som på filmerna? XD

2009-07-13 @ 23:05:45
URL: http://missdina.blogg.se/
Postat av: elinsöderström love you!

ACA Spartans finns, det vet du :) ?

2009-07-23 @ 13:40:59
URL: http://elinloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se