Men ojojoj.

Jag måste börja skriva igen. Jag fastnade i wow och då blev det tametusan ingen blogg! :O
Hemskt :D Men men. Nu skriver jag iallafall...

Eh jo. Idag var jag på stan med Rebecca. Kul jag hade, det får vi göra om :)

Hittade något btw på Rebecca's blogg.. Måste prova. Men det kommer säkert gå rent åt helvete eftersom att jag knappt kan stava med ÖPPNA ögon nu eftersom att jag har mina förbaaaaaaaajaaaaaaade naglar. ^^

Blunda och skriv.

Fåglar flyger och far;
- fåglar flyger och dar

Det finns inte troll och tomtar;
- det finns inte troll och tomar

Jag gillar inte otrevliga tanter;
- jag gillar inte otrevliga tanter

Bananer är gula eller gröna;
-  bananer är gula eller gröna

Jag älskar dej:
- jag älskar dej

björnar traskar i skogen
-
björnar traskar i skolgen


Aja. Inte så dåligt ändå? :D :D :D

Men men..  Rebecca. Be strong. Vi har något gemensamt. Vi båda heter Rebecca. Stavar med CC.. Är brunhåriga... Och har båda varit med om assholes under den närmsta tiden. Weeeeho.
Du förtjänar något bättre vännen. Du är underbar. <3


Kommentarer
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

hehe okej :)

2009-07-18 @ 08:37:19
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/
Postat av: Maja.

Det där blev ju ganska bra, jag skulle nog inte lyckas med ett enda ord:)

2009-07-20 @ 16:03:48
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se