Klaaaaaart!

Titta titta. Nu var det klart. Vet fortfarande inte om jag är särskillt nöjd med headern, men hittills får jag nöja mig med den. Jag har just nu att göra en blogg till en annan, så jag får sätta fart nu!

Annars idag har jag verkligen inte gjort mycket. Men när mami kom hem for vi iväg till storheden och handlade mat och stuffs.. Till middag var mami snäll och köpte mat till mig från Max. Ville verkligen inte ha nå särskillt hahah. Sen efter jag ätit min mat i bilen (haha, jag älskar det, snabbmat i bilen = mums) så skjutsade mami av mig till papi. Där hoppade jag lite på studsmattan med min bror, som för övrigt är världens, apa. Hahah. Han är otrolig! Sen så gick jag in och kollade runt på internet lite, sen satte jag mig och såg Michael Jackson's minnesgrej med papi & syster. Sen skjutsade min kära syster hem mig, och efter det har jag bara suttit här. Gosh, ser nu att det snart var 4 timmar sedan. Känns som max 2 timmar sedan. Huauauauaua!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se