Jag somnade, och vaknade.

Jag somnade för ett tag sedan, och vaknade nu igen. Då tänkte jag uppdatera snabbt med en bild innan jag går för att sova igen.. Säger bara det, HUVVALIGEN VAD TÖRSTIG JAG ÄR! :O

Ser ni, jag har lite läskigt hår haha. Både svart och brunt och rött och lila whatever. Syns mycket mer i verkligheten i solen och de. Haha, läskigt! :D

Förresten, så var jag ju på stan i Tisdags. Jag hängde runt med Oskar & Pontus denna gång. Där träffade jag lite folk, och kände såklart igen MÅNGA. Mer än vanligt. Haha. Plus jag köpte ju en del också!


Vitt linne - H&M 49,50 :- (om jag minns rätt haha)
Blå/Vitt linne - Gina Tricot 99:-
Solglasögon - H&M - 98:-
Skor - Din Sko 199:-
Dipliner by H&M - H&M 49,50 :-
Sockar 3pack - H&M minns inte priset haha. 


Nu ska jag gå och dricka vatten, sedan ska jag gå och lägga mig igen. Puss godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: AWMGD!!!!

fint hår!:)

2009-07-02 @ 15:31:40
Postat av: Rilloww :}

Helt fawking fiiiiiiiiiiiiiin =)

2009-07-02 @ 15:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se