Hmm..

Då har man precis vaknat dårå.. Sitter här och äter frukost, jag är hungrig, men inte aaallllllllsss sugen på något. Jag börjar bli arg. Riktigt arg. Trodde jag skulle bryta ihop värre än värst när man gick igenom inkorgen. Men sedär - Jag vart riktigt jävla totalförbannad. Ville slå in knogarna i väggen. Meeen, det skulle inte varit skönt. Så, det gjorde jag inte. När jag sitter och läser allt som jag vart rörd av förut, blir jag bara förbannad av och muttrar "bullshit", "jaså?", "tycker du det, neeeeeeeeeeeej?". Allt det där, känns bara som bullshit nu. Menade du det ens? Jag är less på att må dåligt, men det är något i det här som gör att det är fanemig svårt att sluta. Nej, nu är jag LESS!

Kommentarer
Postat av: Majimo

Vill du ge din lilla blogg en chans att synas? En ny idé har växt fram med ett BlogLovin sammarbete mellan de små bloggarna. Gå in på min blogg, följ mig med BlogLovin och släng en kommentar, så kommer jag att följa er.



Gör sedan andra bloggar uppmärksamma på detta - följ dem så att de följer dig. Du får inte bara sidvisningar och klättrar på topplistorna, du får också fler bevakare via BlogLovin och klättrar upp på deras egen lista!

Majimo

2009-07-11 @ 13:09:23
URL: http://majimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se