Återigen

Nu nöts Run med Leona Lewis igen. Jag kan den snart, och det är ju bra. Jag måste ju kunna den som rinnande vatten ifall den ska sjungas, man kan ju inte stå där med papper, haha.

Skolan idag då, gjorde inte så mycket förutom de vanliga lektionerna, engelskaförhör på glosor jag inte haft, hoppas det gick bra iallafall. Bytte skåp också, till ett högst upp, har ju problem med ryggen så det är a big pain varje gång jag ska ner till golvet hukandes. På hålet gick jag och rebecca till konsum och jag lånade henne en 20-lapp. Jag köpte lösgodis & 1 Redbull. Hon köpte också lösgodis, för 7,50:- haha! Btw så lånade jag ut 2:- (mycket jag vet) till Rolle, för snart 2 månader sedan. Helt sinnes7kt. Jag vill ha tillbaka dom, nu! :)

Btw så sitter en liten köttbulle och tittar på mig. Han är söt.

Syster kommer snart med lilla nasse (hett smeknamn på en liten tös vid namn Agnes) och hon ska äta middag här. Jag ska då mysa med lille tösen! :)

Sen ska jag väll försöka få till en någulunda snygg bloggdesign.. Det låter väll bra? x)

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se