Ännu en vardagsmorgon

Passar på att blogga lite nu innan jag ska gå och äta min frukost. Jag har hunnit kläpåmig och sminka mig och allt, bara äta kvar. Sitter lite på msn också, bara för att se villka som är inne. ^

Jag lovar, att jag ska göra en bloggdesign, en snygg en. Men jag gjorde bloggen igårkväll just innan jag skulle gå och lägga mig, så jag hann inte igår, jag hinner inte nu heller. Men sen, kanske.

Planerat för helgen; Fara till pappa på fredag, sova, sedan fara därifrån på fm. pga. dom ska åka slalom, någonstanns. Sedan ska nog jag iväg med någon på Leos lekland! *smile* Det var ett tag sedan.. Det är ju så kul där. Om man inte har migrän, som jag hade sist. Sedan till middag åker jag hem till pappa igen, äter middag gör något kul där, sover, vaknar på söndag.. Sen vet jag inte.

btw, så sitter jag och målar naglarna. Haha. Kändes som jag behövde säga något här. Så då fick det bli det mest aktuella för tillfället. :)

Men, ska kolla runt lite på bloggar innan frukosten, så, seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Gratis5.se